Dbamy o naszych klientów, proponując im sprawdzony i urozmaicony asortyment. Dokładamy starań, żebyście mogli znaleźć u nas wszystko, czego potrzebujecie w przystępnych cenach. Dzięki temu wiemy, że nasz sklep internetowy jest przez Was chętnie odwiedzany, a nasza firma cieszy się Waszym zaufaniem. Zadowolenie klientów to dla nas priorytet, dlatego troszczymy się także o sprawną obsługę i wysyłkę zamówionego u nas towaru.

Czas wysyłki – chcemy, żeby towar dotarł do Was jak najszybciej!

Standardowy czas realizacji przesyłek wynosi w naszym sklepie internetowym od jednego dnia roboczego do 30 dni. Czas ten jest uzależniony od dostępności poszczególnych produktów oraz współpracujących z nami firm przewozowych i producentów artykułów oraz sprzętu. Zawsze staramy się, żeby czas realizacji zamówienia oraz wysyłki był maksymalnie krótki, dlatego zdecydowana większość zamówień jest wysyłana na wskazany przez Was adres już następnego dnia roboczego po złożeniu dyspozycji. W ten sposób obsługujemy 95 proc. przesyłek z naszego sklepu internetowego. W wyjątkowych i nielicznych przypadkach czas wysyłki może ulec wydłużeniu – powodem opóźnień jest zazwyczaj spowodowany brakiem towaru w naszych magazynach oraz trudnościami ze strony naszych dostawców.

Śledzenie przesyłki – jak to zrobić?

Po złożeniu zamówienia otrzymacie od nas specjalny numer do śledzenia przesyłki na stronie wybranego przewoźnika. To wygodna metoda sprawdzania, na jakim etapie dostawy znajduje się towar. Jeśli będą konieczne dodatkowe informacje – zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z dyspozytorami firmy kurierskiej, którzy przekażą Wam bardziej szczegółowe informacje na temat realizacji zamówienia i dostawy.

Przypominamy jednocześnie, że istnieje możliwość odbioru zamówionego towaru w naszym biurze, które znajduje się w Skoczowie. Po przygotowaniu produktów informujemy klientów o możliwości odbioru u nas na miejscu.

Ile kosztuje dostawa towaru?

Sam koszt przesyłki różni się w zależności od tego, jakiej wagi towar zamawiają kupujący. Cena stawek przewozowych za produkty do 30 kilogramów są widoczne i można się z nimi zapoznać przy podsumowaniu zamówienia w koszyku. Nieco inaczej sprawa wygląda w przypadku towarów powyżej 30 kilogramów. W takim przypadku stawki i warunki dostawy ustalane są z klientem indywidualnie. Warto również wspomnieć, że opcja zamawiania towarów z opcją za pobranie dostępna jest dla klientów, którzy kupują produkty o wartości nie przekraczającej 15 000 zł brutto.

Reklamacje i nieprawidłowości – o czym należy pamiętać?

Naszym klientom przypominamy jednocześnie o konieczności sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. Należy zweryfikować poprawność zamówienia, jego kompletność oraz zwrócić uwagę na to, czy w trakcie transportu nie został np. uszkodzony. Nabywcy po odebraniu artykułów, którzy zauważą nieprawidłowość bądź uszkodzenie towaru, muszą spisać w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej protokół, a następnie skontaktować się z obsługą naszego sklepu internetowego. Trzymanie się wyżej opisanej procedury jest niezwykle ważne, ponieważ jest ona podstawą do składania ewentualnej reklamacji. Spisany w dniu odbioru protokół jest podstawowym dokumentem, na podstawie którego możliwa będzie wymiana np. uszkodzonego w trakcie transportu towaru. Ubieganie się o wymianę towaru bez uprzedniego spisania protokołu nie jest możliwe i nie będzie rozpatrywane.

Zapraszamy do naszego sklepu internetowego i składania zamówień! Jesteśmy przekonani, że będziecie zadowoleni z jakości proponowanych przez nas produktów. Zachęcamy także do kontaktu – z chęcią udzielimy wszelkich informacji na temat asortymentu oraz wysyłki towaru.